Miniliten

Åhhh vad jag inte orkar vänta längre.
24 veckor kvar till beräknad nedkomst, 177 dagar, mitten av Januari.
Blöööhhh.
Jag vill bara ha mitt hjärta här, se hur h*n ser ut, om h*n liknar D, första ordet, stegen, dagen i skolan ja allt!
Är helt övertygad om att min lilla bebis en dag kommer bli statsminister (på tiden att nån i våran släkt blir nått stort för en gångs skull, det enda stora vi har är att bebisens farbror var en av sveriges största langare och det är ju inte direkt nått att skryta om)
Säger tack gode gud till att jag och D äntligen kommit överens om namn äntligen!
Flicknamn var inte svårt alls, där var vi överens redan när jag var i vecka 8, men killnamn har vi bråkat om ända tills nu.
Det blir antingen en liten Freija eller en liten Jonathan i vinter :)
Sen är både jag och D rätt skitzofrena så kan säkert ändra sig ett par gånger till men det är dom enda namnen vi båda tycker om så vi har nog inte så mycket val egentligen.
Jaha, och varför jag slösade tid på att skriva det här som var egentligen totalt onödigt? 
Jo för att jag behöver skriva ut att jag saknar Miniliten (bebisens namn i magen)<3

Kommentarer
Postat av: Rillepille

Hur kan du sakna någon du inte träffat? :P
Ordet du söker är längtar... :)

2012-09-03 @ 13:56:32
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0