Galen helg

Jag vet, super dålig på att blogga, men ska försöka skriva lite mer ibland så man har lite mer att se tillbaka på när man är gammal och grå.
Iaf, helgen spenderades med limousinåk till frimis på fredagen med tjejorna, där vi även skulle vara vip.
Kommer dit och halva gänget fick gå in, medans andra halvan (där jag var) fick snällt höra att vi fick ställa oss längst bak i den vanliga kön som var  7 kilometer lång.
Det kunde ju skitfrimis glömma, så drog med Calle och Andreas till Harrys istället och rockade dansgolvet där bland alla gamlingar.
Drog hem lite tidigare än killarna och fick på utvägen för mig att ta den snabba vägen ner för trappan (aka jag ramlade ner för alla trappsteg)
AJ.
Vaknade upp dagen efter med världens smärta i kroppen, vilket kanske inte är så himla jätte konstigt med tanke på mitt lilla utfall kvällen innan.
Meeeen var bara att tagga till och dra hem till Jackie och hjälpa henne flyttstäda sin nya lägenhet.
Dom som bodde där innan hade inte direkt städat så bra om man säger så, SNUSK.
Efter att ha bärt tv apparater och en massa annat så sa kroppen ifrån ännu mer och däckade i Jackies soffa.
En halvtimme senare ringer Niklas och ska ha med mig ut ikväll igen.
Lättövertalad som jag är drar jag hem till han efter en dusch och börjar krökandet igen.
Shit pommes, jag är way för gammal för tvådagars fester, det känner jag nu (och då är det ändå måndag)
Blev en sjukt kul och galen kväll på strömpis iallafall och kom hem till min stora sköna säng nån gång på morgonkvisten.
Pinsamheterna försöker jag förtränga, samtidigt som jag ler åt mitt absolut fantastiska liv.
Skulle inte byta bort det mot nånting i hela världen.
Bästa helgen på länge med mina tjejor ena dagen och mina killar andra dagen <3

Kommentarer
Postat av: Richard

2012-02-27 @ 19:02:45
Postat av: Richard

Den som väntar på något gott... Bra jobbat!

2012-02-27 @ 19:03:21
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0