Happy birthday to me! om sisådär 117 dagar.. och två timmar.. och 28 minuter.. och några sekunder.

Den 10e maj år 1991 föddes jag.
Vilket då betyder att nu, år 2011 så borde jag logiskt sett fylla 20.
Och ja det gör jag!
Och efterssom 20 är ett jämt tal, och man bara får ett visst antal jämna födelsedagar (har jag tur kanske jag får sex (hahaha, "kanske får sex" ))
Så detta år förväntar jag mig en JÄVLA massa presenter.
Suttit och knåpat på min önskelista ett tag nu eftersom jag måste börja i tid, hur ska annars mina släktingar/kompisar hinna spara pengar tills dess?
Kom i alla fall fram till att min önskelista känns lite smått vuxen det här året.
Jag har två datorer så det behöver jag ingen ny av.
Jag har två mobiltelefoner varav den ena är sprillans ny så det behöver jag inte heller.
Tv och ny dvd står så fint i mitt rum som jag fick i julklapp, så vad finns det då kvar att önska sig?

Jo, kära familj vänner och all övrig släkt (ja jag förväntar mig även att min morfars kusins barn ska köpa presenter till mig, och gud nåde dom om dom inte gör det!) jag önskar mig;

Nån form av startkit eller dylikt till kök, dvs; Tallrikar, glas och bestick.
Övriga saker till kök såsom; kastruller, grytor, stekpannor, smörknivar och saltkar.
Städliga grejer, typ; Dammsugare, diskmaskin och h2o mopp för 5000:- (nä inte troligt)
Händiga grejer tex; skruvmejsel kit, skruvdragare/borr, miljoner olika sorters verktyg, typ en sån där liten mejselgrejs, hållgrejer som man håller saker med (?) hammare och en skiftnyckel för tusan!

Sen tänkte jag även påbörja en liten filmsamling, med enbart Astrid Lindgren för framtiden med.
Dels för att jag älskar alla dom filmerna, men mest för mina framtida barn, eftersom det enda dom kommer få titta på på tvn är just Astrid Lindgren.

Såå, det var nog allt för den här gången tror jag? Erkänn, liiiite vuxen poäng får jag väll? Va? Kom igen? Nähe.

Kommentarer
Postat av: Richard

Ett vuxenpoäng kan du ju faktiskt få för din insats med önskelistan. :P

2011-01-14 @ 15:50:42
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0