E is back

Näänu saknade jag bloggandet lite smått, så tänker nog uppdatera litegranna!
Idag har jag vart feting duktig, eftersom vi var lediga ifrån utbildningen åkte jag och mami upp på stan och letade outfit tills hon ska gå på idrottsgalan nu på måndag.
Man kan ju inte komma i urtvättade jeans och blårandig t-shirt på en sån gala direkt så det blir massa shopping på rean.
Blev lite shopping till mig själv med, men det vart bara en ny väska och sen lite smink, behövligt!
Outfiten till mami blev jag väldigt stold över med, fy vilken snygg morsa jag har!
Akta dig Larsa (Mamis pojkvän) för nu kommer Gunde Svan och Peter Forsberg att slåss om henne i ett riktigt slagsmål alá emil i lönneberga på auktion.

Sen har jag faktiskt städat, lagat mat och rensat min garderob på 2 sopsäckar med kläder nu som suttas iväg åt helvete (nä men åt myrorna) och så håller jag på att tvätta maskin 3 och 4 just nu av 7.
Hörde jag hemmafru?

På fredag bär det av till kungliga huvudstaden för att hälsa på min fruga Louise, som valt att lämna mig i örebro för att upptäcka storstaden helt på egen hand.
Nu försvann skrivbegäret lite grann faktiskt, gött mos.
Eller pommes.





Kommentarer
Postat av: Richard

Wow!!!!!!!!!!!

Hon har bloggat igen!!!!

Förresten, när skriver du att det är behövligt med smink, menar du då att du ser så otäck ut utan smink eller menar du bara att du inte hade mycket smink kvar? :P

2011-01-13 @ 13:15:20
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0