Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej!

Nejnejnejnejnejnejnejnejnej Richard Storm!
Freeway?
OMG, vad tror du själv? ;o

En person som är beroende av kokain behöver kokain, inte hasch.
En person som är beroende av cigg behöver cigg, inte snus.
En person som är beroende av cola behöver COCA COLA!
Så det så ;)

Kände att jag ville ge Richards fåniga komentar ett litet eget inlägg, så hela världen ser att det bara är coca cola som gäller.
Ta ifrån mig mat, luft, facebook eller min högra hand.
Men ta aldrig ifrån mig my precious coke.


Kommentarer
Postat av: Richard

Men lilla vännen... Jag håller med dig om att man behöver kokain om man är beroende av kokain och likaså cigg om man är beroende av cigg. Men om man, som du skriver, är beroende av cola så är det väl ändå cola man behöver? Då är det väl skitsamma vilket märke? Det finns ju flera typer av cola liksom cigg och kokain. Jag vill anmärka på att du skrivit helt fel och därmed gjort dig till åtlöje inför ALLA dina besökare på bloggen (det vill säga en person: jag). :P



Om du är beroende av Coca-Cola så skulle du ha skrivit: "En person som är beroende av Coca-Cola behöver Coca-Cola". Och därmed bastu!



Tack och hej, mjukost (nej, inte leverpastej, där trodde du fel)!

2011-02-04 @ 07:54:28
URL: http://TheStorm.se
Postat av: Richard

Tack förresten för att du tillägnade ett helt inlägg bara till mig. status :D

2011-02-04 @ 07:55:15
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0