Das soffa

Mhmm, time att flytta hemifrån.
Nä kanske inte riktigt än, men som sagt så har jag ju stora planer inför det, för nån gång kommer det ju faktiskt att hända.
Jag är en planerare, saker som görs spontant är jag absolut inte bra på.
Så jag planerar iallafall ett halvår innan för flytten.
Det känns bra tycker jag.
Om man bortser ifrån att FASIKENS JÄVLA FAAAAN vad dyrt det ska vara med möbler?
Hittat my dream soffa, precis sån som jag vill ha nu.
Bara 10 000 kronor.
Billigt och bra.
Eller nej, men bra iaf.
Min faster har en precis likadan och det är som att ligga på moln när man ligger i den.
Så jag kan ju faktiskt använda den som säng också om jag vill, så sparar jag in pengar på det sättet?
Jag hade nog hellre velat ha den i svart, men då vart den hokuspokus 2000 kronor dyrare.
Och det tillåter jag icke sa nicke.
Sen fanns den i en cool grön färg med, men då vart den 5000 kronor dyrare.
Vafalls?
Blir en soffa dyrare pga fula färger?
Vad hade den kostat om den fanns i orange?
50 000 kronor mer?

Whatevvah, här är den





Snygg huh?

I den soffan ska jag ligga på fredagskvällarna med två katter på magen och en stor skål med popcorn bredvid mig, kollandes på massor av filmer klunkandes ÄKTA cola (ingen pepsi, euroshopper eller light/max skit).
För jag har nämligen avlagt ett alkohol löfte.
Ingen mer alkohol förän år 2012.
(Min 20 års dag får jag freepass, men ska försöka låta bli ändå)
Så jag känner att mina fredagskvällar kommer vara roliga som tusan from nu.



Kommentarer
Postat av: Richard

Wow! Hon har uppdaterat, igen! :P

Vad sägs om Lidl's Freeway-cola då? Den är väl okej? :)

2011-02-03 @ 14:12:43
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0