Sweet dreams

Om det är nån uppfinnare som är inne och läser min blogg så tycker jag att du ska spetsa ögonen nu.
Jag har en önskning till en ny uppfinnig och skulle vara väldans tacksam ifall du kunde göra den åt mig? :)
Saken är den att jag vill ha en drömmaskin.
Man sätter typ några elektroder på huvudet, skriver in lite på skärmen vad man vill drömma, sen drömmer man det!
Fatta underbart!
Vet ni vad jag skulle vilja dröma om då?
Att jag var Rose i titanic, Vivian i pretty woman, Jamie från a walk to remember, Allie från the notebook eller Bella från twilight.
Haja, i drömarna känns allting så verkligt, så varför inte göra allt det man vill genom en dröm?
Fast helst vill jag nog vara Vivian.
Börja som en fattig hora och sluta som en rik hemmafru typ.
Och dessutom få betalt för att shoppa?
Att Edward (Richard Gere) är sjukt snygg gör ju inte saken direkt värre heller.
Men att vara Rose för en natt vore inte så himla fel det heller, tänk att få gosa runt i bakstätet i en bil med Jack!
Mmmmmums.
Jag tror nog jag ska gå och sova nu. Gnight

Kommentarer
Postat av: Richard

Ja, tänk att fy gosa runt i baksätet i en bil tillsammans med kompletta främlingar och gå med på en massa äckliga saker bara för att få pengar till mat och hyra. Ja, livet som hora låter ju alldeles förträffligt bra. :P

2010-09-13 @ 12:45:06
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0