Långhångel

Stod och väntade på bussen idag och kom liiiite för tidigt. bussen skulle inte å fören om en kvart.
Ipoden låg hemma, men jag såg nått gulligare att underhålla mig med medans jag väntade.
Framför mig springer en tjej och en kille mot varandra typ i slowmotion, kastar sig i varandras famnar och börjar råhångla.
Vad mysigt tänker jag fr mig själv och ler lite, dom såg så kära ut.
Efter 3 minuter var det inte lika gulligt längre.
Dom stod fortfarande i samma position och bytte saliv med varandra.
Herregud tar luften aldrig slut tänkte jag efter 8 minuter.
När min buss kommer efter 15 minuters hångel mår jag nästan illa.
Tänk vad många bakterier dom där två utbytt med varandra vid det här laget.
Busse åkte därifrån med dom fortfarande hånglandes.
Så vitt jag vet kan dom likagärna fortfarande stå kvar där.
Fy så snuskigt.
Sånt där sexhångel gör man faktiskt inte bland folk.
Helt opassande.
Och uppseendeväckande.
Och.. Mysigt.
Fan jag måste hångla.
Sex klarar jag mig utan, men kyssar är värre.
Jag är kåt på kyssar.
Och inte en random kyss med vem som helst på krogen eller liknande.
Nejnej, en riktig kyss med fjärliar i magen och allt det där.
Hmm.. Ska gå och lägga mig och drömma mig bort med hjälp av hångel tankar.
Mums
.

Kommentarer
Postat av: Richard

Riktigt poetiskt Erica. :)

2010-09-07 @ 12:54:39
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0