Im a big girl

Satt och tänkte lite förut (som vanligt) och kom att tänka på killar.
Ja geez, jag tänkte på killar!
Nä men det jag kom på var att typ varje gång jag börjar komma nära en kille har dom ALLTID sagt "Nej jag är ledsen man jag vill inte ha ett förhållande just nu.. Men vi kan fortsätta ha sex om du vill"
Jaha jaja tnker jag då, jag kan säkert få han att ändra sig (vem vet han kanske tycker jag är så sjujävla bra i sängen att han till sist bönar och ber om att jag ska ta honom till min pojkvän på en gång. Dock har det inte hänt än)
Utan istället fortsätter dom träffa mig ett tag för att sedan helt plötsligt ha en flickvän en dag.
Jaha men du, vad hände med "jag vill inte ha ett förhållande" ?
Och utmed detta kan jag ju faktiskt räkna ut att det är nått med mig dom inte vill ha.
Så, vad är det?
Herregud, jag är en vuxen flicka, jag kan ta det!
Vad är det?
Är jag inte flickvänsobjekt bara?
Eller är jag en ni inte vill presentera för era föräldrar?
Eller är jag helt enkelt bara skitful?
Haha nej så kan det ju inte vara.
Men jag skulle bra gärna vilja veta VAD det är som inte gör mig till flickvänsobjekt.
Kanske ska ta och ringa runt lite och faktiskt fråga rent ut?
För om man inte frågar får man ju inga svar.
Fast iofs har jag ju faktiskt frågat.
Men aldrig fått nått riktigt svar.
Nån kille som kanske kan förklara?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0