Coca Cola LIGHT

En sak jag tänkt på nu ett tag, är att väldigt ofta när jag kommer in på en blogg/hemsida/nånting annat som tillhör en tjej och deras rubrik är "fettokväll/Dags att unna sig något/ÅHHHH nu kommer jag bli SÅÅÅÅÅ fet" så visar det sigatt dom suttit och ätit ett äpple och druckit mjölk.
Eh?
Kallar ni det fettokväll?
Ursäkta om jag frågar, men VAFAN äter ni dom andra dagarna på året då?
En vindruva och en dl vatten?
Herregud, ibland har jag och mina kompisar RIKTIGA fetto kvällar. Pizza, glass, godis, cola, chips och ostbågar.
Är inte det lite mer normalt, eller har jag missuppfattat?
Ska man sitta och äta ett äpple och oroa sig över att bli fet?
Eller har dom gjort precis som mig men har för dåligt samvete för att lägga upp sanningen?



En annan sak jag också småogillar är när dom (även här bara tjejer som jag sett) lägger upp "nä nu ska jag glo på gilmore girls och dricka coca cola LIGHT/coca cola ZERO/pepsi MAX etc.
Det är tydligen väldans viktigt att verkligen uttrycka med stora bokstäver att man absolut inte vill ha det med socker i.
Fuck them.
Jag dör hellre i fetma om två år än att leva mitt liv på ett äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0