Sena kvällar och shopping

Helgens bravader var roliga.
Helt okej helg, men alltförmycket spenderande på shoppingen idag.
Men wth, ibland måste man få unna sig lite :)
Blev tre tunikor, ett par skor, smink och lite annat krims krams.
(man ser lite av tunikan på bilden)
I fredag kväll var jag tråkig och skippade utgång eftersom vädret förstörde rätt mycket, så jag stannade hemma och städa fram till halv tre på natten.
Vuxen poång Erica, vuxenpoäng!
Igår kom några av mina vänner hit och vi satt och mös med lite melodifestival och sen nån mysko komedi/b skräckis.
(B skräckis säger jag, haha jag kunde knappt somna på natten eftersom jag trodde det skulle hoppa ut en gubbe med mörk huva från min garderob med en häcksax i handen)
Vännerna drog vid halv tre och då blev jag såklart superpigg på en gång fast jag var trött som en gnu innan.
Livrädd och otrött satt jag altså i min säng och glodde på saltkråkan.
(Ja jag är seriös, var ju tvungen att ta bort alla onda tankar och ersätta dom med lite mysigare tankar, och vad passar då bättre än Astrid Lindgren?)
Imorgon blir det sista dagen på jobbet så då kommer jag bjuda ungarna på glass i stora lass.
Kommer grina som en liten bebis, vill inte sluta!
Alla som hatar erat jobb, skola om er och ta ett jobb med barn eller liknande, fyfan vad givande det är.
Jobbigt, ja.
Värt, absolut.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0