[email protected]

Okej, jag har en bekännelse här.
Vet ni vad jag önskar mig mest av allt i hela världen?
Nej det är inte fred på jorden.
Nej det är inte 100 miljoner kronor.
Inte ens en livsförbrukning av coca cola.
Nej jag vill ha det som Carrie Bradshaw, Samantha Jones, Charlotte York och Miranda Hobbes.
Altså, ha tre st tjejkompisar som man verkligen är supertajt med.
Prata om allt med, vara med om allt från strippklubb till orgasm möte till pensionärs afton typ.
Jag skulle nog inte vara en specifik person utav dom, skulle nog vara en blandning av Charlotte och Samantha.
Lika grov i sinnet och munnen som Sam, men likadana riktlinjer och sånt, typ vara lite hemmafru, sköta huset föda barn och lite sånt.
Men samtidigt kunna vidga mina vyer och dra ut på krogen med mina bästa vänner.
Så, det här tänker jag göra som en liten kontakt annons, finns det nån tjej där ute som vill ha det som jag?
Hitta vänner som man kan vara supertajt med allihop?
(nej jag säger inte att jag inte har bra vänner, men inga som är kompisar med varandra, utan det blir mer vara med den en dag och en annan nästa dag)

Nån som nappar?
Ni hittar min mejl i rubriken. MEJLAAAAAAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0