Gumman i graven bredvid.

Shit vad jag känner mig gammal.
Jag är fan 19 nu.
Min snygghetstopp har redan varit, och nu blir jag bara fulare och fulare för varje år som går.
Jävla orättvist egentligen.
Killars snygghet börjar försvinna när dom är typ 45, medans tjejers börjar försvinna den dagen dom fyller 19.
Varför är det så?
Varför blir killar bara snyggare och snyggare ju äldre dom blir?
Vad gör dom som är så speciellt?
Runkar?
Haha nä det kan det väll inte vara..
Kollar på tråkiga sporter på tv?
Nä det borde ju faktiskt göra saken tvärtom.
Nej men jag har faktiskt en liten teori om vad det kan vara som håller killarna så otroligt snygga år efter år.
Det måste ju vara vi tjejer!
Vi tjejer får killarna att fortsätta vara snygga år efter år.
Det är fan en ny revolution jag har kommit på här.
Vem ska jag ringa?
Expressen? Aftonbladet?
Nä jag kanske måste göra lite research innan jag sprider ut mitt fantastiska budskap.
Shit vad jobbigt.
Nu måste jag ju typ döda varenda tjej i hela världen för att bevisa att killarna blir fula då.
Då kommer jag ju få dela förstasida med mig själv.
"Galen psykbrud från Örebro begår galet stort massmord på alla världens tjejer" Och sen under det;
"Galet geni får all världens killars skönhet att falna"

Shit, känner mig lite som einstein. Ska nog lägga mig ner och tänka igenom det här ett tag innan min hjärna sprängs av överbelastning.
Ska tänka lite på stackars Erik som fick åka till sjukhuset idag med för nnting med hans knä.
Nått kryssband eller nått sånt var fel i knät på han.
Eller var det ledband?
Hmm..




Kommentarer
Postat av: Mary

Hörru, tala för dig själv!

Jag är ungefär hundra gånger snyggare nu (och betydligt mer säker i mig själv, som bara det ger en särskild sexighet) än när jag var 19 år.



Men jag håller med om att många män bara blir hetare och hetare ju mer tiden går.

Johnny Depp till exempel.

Han var inte alls lika het i 21st Jump street som han är nuförtiden!

2010-05-13 @ 11:46:05
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: Mary

Sv; Haha, nej självklart inte!

Ser att jag glömde en liten smiley som förmodligen hade fått mitt inlägg att låta mindre förolämpat, haha!

2010-05-13 @ 17:40:03
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0