Confession

Tjena Mr Gud, Erica här igen.
Jo de är så här, jag vill bekänna en sak, typ bikta mig eller vad det heter, även fast jag inte är katolik.
Som du säkert vet så gör ungdomar (små skitungar) dumma saker när dom är mindre, och när dom växer upp och skaffar sig ett samvete så börjar dom må lite dåligt över det.
Det har hänt mig nu.
Kommer du ihåg den där sommaren när jag och några kompisar cyklade förbi en kiosk vid norrby gården och såg att det stod en cykel utanför med en konsumkasse på? (Gud ser allt)
Och kommer du ihåg att vi var så TUFFA och snodde den och delade lika på godiset som var i?
I sånna fall så vill jag att du ska veta att jag mår piss över det.
Börjat fundera över konsekvenserna, och tänk om det var så här att det var en fattaig, ensamstående 7 barns mamma som för en gångs skull offrat sina sist pengr till lite godis till alla sina barn?
Och sen kommer vi och bara  förstör.
Så sitter barnen därhemma och väntar och väntar på godiset och mamman som aldrig kommer hem.
(Mamman letade efter påsen i flera veckor tills hon drunknade i svartån för att hon glömde att man måste andas lite då och då när man letar efter påsen i vattnet. Vem vet hon kan ju ha tappat påsen när hon cyklade över bron tidigare)
Så Gud, om du läser det här, hälsa barnen och mamman att jag är superledsen och ska spara ihop till en påse gelé hallon så fort jag har tid och ge tillbaka. 
Och säg till dom också att godiset inte var så gott.. kan ju vara en liten tröst för dom.
Tjarå´

Kommentarer
Postat av: Billy

Jag skriver om allt ;)

2010-06-06 @ 15:09:22
URL: http://mrmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0