Söt spya.

Ni vet hur det känns när man ätit way to much godis någong gång, right?
Typ, ett kilo lösgodis, kladdkaka, chips, massa läsk och glass på samma gång, ungefär som på ett födelsedagskalas från när man var mindre?
Så känner jag varje gång jag går in på Fokis blogg.
Varför ska hon försöka vara så "ängla likt gullig" precis hela tiden?
Hon ska vara den där lilla fina flickan som aldrig ens andrahands rökt, det närmsta hon kommit alkohol är en alkoholfri cider, hon har aldrig skolkat om man bortser från att hon gick på toa mitt under en lektion för 10 år sedan etc.
Vad är det för fel på dom här sakerna?
Nu säger jag inte att alla på hela jorden måste vara helgalkisar och skorsten röka, men vafan man behöver inte beté sig som om jorden går under om det nu skulle hända.
Dessutom tror jag faktiskt inget av det är sant.
Hon har säkert haft riktiga fyllor, spytt ner hela lägenheter tills trösklarna har rammlat av, hon har säkert rökt ett x antal gånger och hon har säkert skolkat ett antal gånger, bara det att hon "sjukskriver" sig då.
Så Foki, PLZ sluta bete dig som om du är guds underbarn, det är bara så genomskinligt.
Skulle inte förvåna mig om hon är en sån som gillar s&m i sängen med sin lilla sötnos Ricky heller.
Och att hon inte skulle photoshoppa sina bilder får mig att as garva varje gång jag läser det.
HAHAHAHAHA SNÄLLA.
Alla photoshoppar sina bilder nu för tiden.
Och JA hon gör det.
Kanske inte lika mycket som vissa andra bloggerskor *hostkissiehost*
Men hon gör det fortfarande.
Eller är ditt ärr ovanför pannan ett fantom ärr som inte syns i speglar/kameror?
Don´t think so.
Bitterfittan Erica är framme idag, men jag är så trött när folk inte kan erkänna saker som är så uppenbara.




(Nej jag har absolut inte photoshoppat den här bilden, jag ser utså här så fort jag stiger upp ur sängen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0