Plz Mr Gud, ge mig lördag nu.

Lööööööördag..
Ska på nån Mcklubb fest med Louise och förmodligen Izabelle med, längta!
Var länge sedan det hände nått speciellt på en helg, brukar mer vara "träffas här, dricka lite, dra på krogen och sen somna full" style på helgerna.
Bra att ha nått att se fram emot känner jag.
Ser fram emot torsdag med faktiskt, eftersom Louise och jag ska shoppa sönder då.
Är någon slags tjejkväll på stan vilket betyder att det är öppet sent och REEEEAAAAAA!
(Ja jag är fattig och måste handla på rea, buhu typ)
Nä men det finns inget bättre än att shoppa snygga och bra saker till superbilligt pris, jag har små fjärilar i magen hela dagen då.
Enda problemet var tydligen att några bandidos kanske dyker upp, men det ser jag inte som ett problem direkt.
Tänk er en smaskig liten bandido? Mums.


(smutsig spegel gillas)

Kommentarer
Postat av: Louise

YEAH TORSDAG OCH LÖÖÖÖRDAG!! :D

2010-03-24 @ 19:00:02
URL: http://lknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0