Nejnejnejnejneej!




Som rubriken lyder.
Nejnejnej och åter neeeeeeej!
Gick hela dagen idag och trodde att jag faktiskt inte skulle se nått speciellt som var värt att nämna som dagens modepistol, hela örebro verkade ha börjat läsa modepistoler.
Men på bussen på väg hem ser jag henne.
Hon med stort h.
Röd adidasdress, och över det en svart/vitrutig kappa, knallrosa vantar, blåa gympa skor, rosa/svart palestina sjal och en grön SVEA mössa.
Ni hör ju själva.
Jag själv har börjat att älska färger mer och mer och försöker att inte vara svartklädd precis hela tiden, men den där färgchocken var way to much.
Det gjorde ont i ögonen, så allvarligt var det faktiskt.
Satt samtidigt och log när jag tänkte på själva pistol grejen.
Jag skulle ju få skjuta bort allt tills hon var helt naken.
Eller nej okej, hon kunde kanske få behålla kappan, om hon satte på sig lite snyggare saker till den.
Men sorry regnbågstjejen, dina skor, byxor, tröja, vantar, mössa och sjal är rå dissade och borde bli bortforslade till närmsta soptipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0