Dr jones.

Dr jones dr jones, nanananana!
Sitter och sjunger för full hals här hemma. Gissa vilken låt? ;)
Funderar även på om jag ska ta ett glas vin redan nu och påbörja förfesten tidigt idag, men tror jag skippar det faktiskt.
Dricka vin kl 4 en eftermiddag är way för tidigt även för mig.
Får väll sitta på nålar tills klockan 7 när Louise och Izabelle släpar sig hit.
Och tills dess måste jag försöka ta reda på vad fan man ska ha på sig ikväll.
Suck.
Alltid denna stressen.
Min garderob är så proppfull att det är kläder två meter upp från golvet i min walk in closet.
Och ÄNDÅ har jag inget att ha på mig.
Skandalööööööst (uttalas med väldigt hög och gäll fjortisröst)
Funderar nästan på att ha klänningen som  jag köpte i förrgår på mig, men det är nog inte riktigt time för den att komma ut än.
Den får nog hänga i garderoben tills våren har smällt all snö i think.
Äh, det visar sig, i värsta fall får jag väll gå naken, det funkar ju faktiskt det med.
xoxo!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

aqua maybe ;-)?



hihi har faktiskt fått höra det fler gånger ;-)



KRAM

2010-03-30 @ 12:02:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0