BOOOOOOOOOOOOOM my brain is out.

Jag spricker.
Så arg är jag.
Sitter och glor på "Outsiders, att få barn när man är barn"
Har inget emot att vissa väljer att behålla sitt barn, när man är över 15!
Seriöst, en liten tanig tjej på 13 år ska inte ha barn.
Jag har alltid hållt med om att "mamma är ingen ålder, det är nått man är" men när småtjejer i 13 års åldern börjar skaffa barn och tro att det är en jävla dans på rosor blir jag fan arg.
Visst, dom älskar nog sina barn precis lika mycket och bryr sig om dom precis lika mycket, MEN..
Pengar? Leva på sina föräldrar eller bidrag är inget som är bra för en bebis, man måste ha en stadig ekonomi, med jobb och sånt.
Penga problem smittar av sig till barn, tro mig.
Att vara 5 år och vara rädd för att man inte har pengar till mat är inte speciellt kul.
Hur jag kan veta det?
Jag är själv ett barn till en ung mamma..



Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din fredag sötnos? (:

2010-03-05 @ 16:40:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: alex

Hej hur är det?

Gud vilken söt blogg du har, verkligen intressant att läsa jag blev helt fast! Läs min välbesökta blogg också om du vill! Låg på topp 20 innan ;)

2010-03-05 @ 22:19:28
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0