Bangbang.



Ett tag sen, ja men idag tänker jag inte skjuta bort nått speciellt plagg, utan jag tänker skjuta bort en hel stil.
Jag gillar den "sk" emo stilen, så tro inte att jag dissar bara för att jag själv inte ser ut så nejnej.
Det jag tänker skjuta bort är såna som överdriver det till MAX.
Dom som överdriver är faktiskt inte spciellt olika fjortisarna, för tänk efter själva.
Fjortisar har tre lager brunkräm så dom ser ut som bajs.
Överdrivna emosar är pudrade med 1 kg mjöl i ansiktet så dom ska bli så vita som möjligt.
Fjortisarna har överdrivet mycket mascara.
Överdrivna emosar överdrivet mycket svart ögonskugga.
(Nej jag säger inte att alla fjortisar/emosar ser ut så nu, men dom som gör det vill jag skjuta ner i svartån)
Bangbang your dead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0