Möte med Oliwer Twist

I förrgår, eller blir det förrgårsgår nu? Ah vettefan, jag säger förrgår, eftersom jag inte gått och lagt mig än så det räknas som förrgår fortfarande.
Iaf, i förrgår så gick jag och Louise ut för att sätta oss på nån uteservering någonstans, och det slutade med Bishop eftersom där hittade vi Jessica och Helene.
Efter ett tag anslöt sig även Linnea men hon och louise anslöt av sig lika fort som hon kommit, så då vart det bara vi andra kvar.
Duktig som jag är drack jag enbart en cola på hela kvällen, yay för Erica!
Pinsamt värre (nej då jag tycker inte sånt är så pinsamt längre men man kan ju låtsas) så träffade jag min faster och hennes man på samma ställe lite senare, och ännu lite senare även min pappa, som SJÄLVKLART skulle hålla på och fåna sig när jag sitter och ballar mig inför några nya äldre tjejer som anslutit sig i gänget.
Ännu senare på kvällen när jag skulle ta mig hemmåt kom jag på att jag för en gång skull inte cyklat upp på stan, och jag hade ingen stor lust att gå hem med tanke på våldtäckter och grejs så jag skulle ta ut pengar till en taxi.
Självklart ska kortet krångla precis då så jag får lite små panik.
Mamma flera mil bort och kan inte hämta mig, så det blir till att ringa pappsen som får masa sig upp på stan direkt när han kommit hemigen.
Undertiden som jag väntar på pappsen uppenbarar han sig.
Han ser precis ut som Oliwer Twist, och det visar sig sen att det lika gärna kunde ha varit själva Oliwer, eftersom den här killen tydligen var en tväräkta luffare.
(ja jag vet att Oliwer twist inte var en luffare men han var fattig, och det är ju typ samma sak)
Jag han tyvärr itne prata direkt länge med Oliwer, så här sitter jag och undrar, vem är han egentligen?
Varför kan han ge sig ut i världen med 0 kronor i plånboken och bara en filt i bagaget?
Kan han lära mig?
Typ som en personlig Buddha?
Varför måste jag vara en sån tjej som behöver duscha en gång om dagen?
Och tillslut, VARFÖR tog jag inte hans telefon nummer?
Det tog slut så fort, pappa kom på motorcykeln, hann bara säga hejdå lite snabbt innan pappa och jag susade iväg genom örebro med riktning hem mot mig.
Och här är jag, två eller tre dagar senare, och tänker på honom fortfarande.
Oliwer, om du ser det här, skriv till mig!
(men hej vad troligt det här var då, du var ju en luffare, tror inte direkt du går omkring med en laptop i bakfickan)
Suck..

Kommentarer
Postat av: Richard

Vänta lite nu...



Först satt alltså din pappa på Bishop och söp för att en stund senare skjutsa runt dig på sin MC? :S

2010-07-27 @ 12:56:12
URL: http://TheStorm.se
Postat av: Erica

Vem sa nånting om att han drack? ;)

2010-07-27 @ 15:06:12
URL: http://duveterica.blogg.se/
Postat av: Alice Carlson

Sv: Men tror du inte att man kan ge Alexandra en chans...och försöka glömma onda Kissie? <3

2010-07-28 @ 09:21:06
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0