12 juli

Helgen.
Jaa, i fredags kväll blev det att dra ut med Lisa Patric och Emil.
Blev liquid en sväng, och efter det bilkörning lite överallt.
Och ajusst, jag fick köra med! :)
Hihi var himlans skoj, speciellt när jag sladdade.
Och Emil sat och halvgrinade för att jag var på väg in rakt i en stolpe.
På lördagen bar det av till Daniels sommarstuga med Daniel, Louise, Linnea och Freddy och lite senare på kvällen kom även Niklas.
Blev lite drickande och grillande, samt kubb och fyrhjulningsåkande.
Senare på kvällen kom även absinten som Daniel köpt i Magaluf och då vart det livat kan jag lova!
Niklas och Daniel klättrade upp i varsitt träd och lyckades inte komma ner igen så Louise och jag fick hjälpa dom ner.
Okej jag kanske inte hjälpte till så himla jätte mycket, jg stod mer och skrattade.
När jag började tro att vi skulle bli tvugna att ringa brandkåren lyckades dom äntligen komma ner.
Ännu lite senare började saker spåra ut lite lagom, och daniel hoppade runt på bilen som en galnin och stoppade in antennen i munnen, glas krossades och folk gick vilse.
Altså en väldans lyckad kväll! ;)

Idag då.. Är ju visserligen måndag idag men det får räknas som helg :)
Nu på kvällen var jag iväg och badade med Lisa Izabelle och Emil och det var gött som fan.
Om man bortser från att Emil skulle snacka om nån jävla film som hette typ anaconda eller nått, som tydligen handlar om ormar i vatten.
Blää, blev ju lite småskrämd utav det.
Och då, helt plötsligt spärrar Bella upp ögonen, och stackar fram "e e e eeeennn oooooooorrrrrrrrmmmmmmmmm!!!!!!!"
Jag som trodde hon skojade kolla bara emot dit hon pekade, och jag ser världens största orm på väg rakt emot oss.
"IIIHHHHHHHHH" skriker vi tjejer och springer det fortaste vi kan upp mot land (vilket itne går så bra i vatten, ormar ringlar sig fram betydligt fortare än vi sprang, så den lilla jäveln är ju nästan ikapp oss innan vi var uppe.
Bläää nu tänker jag inte bada någe mer i sommar förutom i badkaret.



Kommentarer
Postat av: Richard

Tycker du inte att du ger en tvetydlig beskrivning av ormen när du ena stunden beskriver den som "världens största" och andra stunden "den lilla jäveln"? :P

2010-07-15 @ 12:44:44
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0