ZzzzZzzzZzzz

Gäsp så in i helvete.
Försov mig imorse när det är första dagen på jobbet igen, mamma får slänga sig upp ur sängen för att skjutsa mig dit eftersom att bussarna går helt cp efter kl 9 på morgonen.
Kommer till jobbet 3 minuter försent, trodde jag ja.
Haha, in my face jag började tydligen 11.
Äsch vad gör det tänker jag, då kan jag gå hem en timme tidigare och sova eftersom jag sov 3 timmar inatt.
Nejnej,  jag får istället jobba över nästan en timme, så nu är jag nyhemkommen.
Jag som ville gå på stan idag, vara pigg och shoppa sönder.
Nopes så kul får man inte ha det..
Tur att jag älskar jobbet så mycket bara så det är totalt värt det.
Ungarna var alla på dåligt skrikigt och tvärtom humör hela dagen men ändå var det skönt att äntligen få vara tillbaka, vara fröken och vara behövd!
Men vid klockan 2 kände jag bara att ögonen blev tyngre och tyngre och tillsist somnade jag faktiskt med huvudet på ritbordet.
Fick väll sova 2 minuter eller nått innan jag fick ett ritblock slängt i huvet, och där sitter en av tjejerna utan ritblock och med ett flin i hela ansiktet.
God morgon fröken!
Bra uppvaknande, kanske ska pröva det varje morgon istället för att lyssna på den tråkiga väckarklockan.
Efter 7 koppar kaffe som smakade avloppsvatten blev jag iallafall lite smått piggare, men nu är jag fan i mig redo att döda för att få sova en timme eller två.
Men om jag gör det kommer jag vakna vid midnatt, så what to do?
Får försöka vara vaken så länge som möjligt, i värsta fall får jag väll ställa mig i duschen med iskallt vatten på tills klockan blir 9 och jag kan sova.
Två och en halv timme kvar.
How ska I orkaaaaaaa?
Titta nu blev det svengelska, så trött är jag..

No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0