Sorry

Uslare uppdatering än vanligt, men har legat på sjukhus mestandels den här veckan.
Vaknade på natten mellan måndagen och tisdagen av att jag hade sjukt ont i magen så jag trodde helt ärligt ett tag att jag var gravid och skulle föda men hade glömt det.
Väl på akuten trodde dom det var blindtarmen, så jag fick läggas in på sjukhuset.
Mötte himmelriket där, även kllat smärtstillande.
OMG säger jag bara, smärtam försvann och jag var ute och flög.
Brydde mig inte ett skit att jag var tvungen att ta det genom sprutor för det var såååå underbart.
Fick stanna två nätter men dom kom inte på nånting vad det kunde vara, så dom antar att jag har magsår vilket inte alls är skönt.
Försvinner inte smärtan inom 2 dagar kommer jag dö av smärta, jag lovar.
Kommer itne skriva nått på ett tag nu tror jag, kommer inte orka.
Smärtstillandet gör mig trött.

Kommentarer
Postat av: Cim

Jag tror helt klar du överlever detta, för de är underbara på USÖ..

Bor i en stad bara någon mil från dig, läste att du varit på Marieberg o antar att det är Örebro... Jag bor i Kumla...

;-)



Kram

2010-01-18 @ 17:25:33
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0