Sminkerob?

Idag mellan smärtorna har jag faktiskt vart redigt duktig.
Jag tog äntligen itu med min garderob, den var i desperat behov av en rensning.
Dock så smärtar det att slänga bort en hel säck med kläder, men ut med det gammla och in med det nya! ska köra en shoppingrunda när jag blir bättre bara för att jag var så otroligt duktig på sjukhuset.
För varje centiliter blod dom tog från mig tänker jag spräcka en hundring.
Altså, jag kommer göra av med 3-4000 eller nått.
Sen ytterligare en tusenlapp för den hemska undersökningen jag vägrade göra först men det var då mamma mutade mig och sa att jag får en shoppingrunda om jag gör det.
Och nej, jag tänker inte skriva vad det var, det är fööör pinsamt.
I alla fall, nu ska jg bara dammsuga och torka golven i garderoben och sortera lite i skogarderoben med, sen har jag vart sjukt duktig.
Fast det tar jag imorgon, orka det ikväll.
Och ah för er som vart fundersamma nu, jag har en "walk in" garderob därav allt dammsugande och golvskrubbande.
Dock är till och med min stora garderob för liten, därför planderar jag att göra om min mammas rum till en jätte garderob när hon flyttar till sin pojkvän om ett par år.
Det vore perfect.
Då kan jag kanske göra om min nuvarande garderob till ett sminkrum?
Ett stort bord med en stor spegel med en massa smink överallt, och sen en annan spegel till att fixa håret framför. Kanske ska dra in ett el uttag så att jag kan blåsa håret och platta det och sånt därinne med.
Hmm, hur mycket kan allt det kosta..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0