Sjukhuset AGAIN.

Gooooosh, blev sjukhus idag igen eftersom min magont inte ger sig.
Vad fan är felet?
Och eftersom jag har ont tänker jag ju inte på att jag ser ut som fan, så jag åker dit med otvättat hår, glasögon och inget smink.
Klart som fan jag ska få världens snyggaste doktor då.
SUCK, jag sätt där och kände mig som en lodis medans han tömde mig på blod och kände mig skitful.
Och inatt hade jag också lyckats odla världens jätte finne över läppen, så han måste ju trott jag var häxan i hans&greta med en vårta och trassligt häx hår.
Nej fy, om jag får åka tillbaka och göra en gastroskopi som dom misstänker att jag måste göra tänker jag vara superstylad från topp till tå.
Kanske till och med krogen stylad..
Haha nä keep dreaming Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0