Nykter i en full värld

I fredags var jag för första gången ute bland folk på två veckor!
Helt enkelt underbart efter ett par dagar på sjukhus och ännu fler dagar hemma med magont.
MEN, att vara nykter bland sina alkoholpåverkade kompisar var inte nån direkt höjdare.
Gud vad j ville smaka vin utav Louise!
Bara ta en liten liten klunk!
Men eftersom jag fortfarande går på medicin så var inte ens den där lilla lilla klunken okej så jag satt med mitt glas cola hela kvällen medans dom andra drack öl, cider och vin.
Hade nog till och med kunnat svept en whiskey bara för att den kvällen.
Massa bråk och sånt från människor som är påverkade är inte kul, och när hela kvällen urartade satt helt plötsligt jag och Louise helt själva på Liquid.
Yaaaay, och precis när vi suttit där tillräckligt länge för att verka vara några jävla panelhönor kommer äntligen Eddan och Robert tillbaka, så då blir det att sitta och titta på när dom dricker ännu mera öl tills klockan blir 1 och det är dags att åka hem.
Louises mamma  hämtade henne och körde hem mig på samma gång, Gullisar!
Väl hemma gick det väl lite halvbra att sova, så Erik fick vara min underhållare under natten.
Och just nu har jag sjukt tråkigt med, och då är han inte hemma..
Bäst för han att han pallrar sig hemåt snaaarast! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0