Härmed skall Erica ...

Nyårslöften.
Tänkte inte ge några i år eftersom jag aldriig håller dom men wtf, kan ju göra det bara för skojs skull.
Och mina nyårslöften är inte såna som jag ska börja med på en gång så där bara, utan dom ska vara avklarade innan 2011

1; gå ner 300 kilo minst, gröna te piller here i come!

2; sluta blyga och dryga mot folk jag inte känner. Visserligen har jag redan blivit bättre på det tycker jag, men jag kan bli ännu bättre!

3; sluta röka. (halvvägs där med, röker betydligt mindre redan)

4; sluta bli så kadäng full när jag dricker, regular is more fun!

5; sluta stöka ner mitt rum så fort jag är klar med städningen. Helt ärligt, mitt rum har ett eget liv.

6; sluta slösa med pengar, kan ju vara kul att ha lite pengar dom resterande tre veckorna i månaden.

7; göra klart min tattuering och orka gå iväg och göra ännu en piercing

8; hålla mina nyårslöften


xoxo


Kommentarer
Postat av: Räven

Dessa nyårslöften :) De finns att köpa i hälsokostaffärer bland annat såg jag nu, googlade lite. Vet inte hur priset skiljer sig men tror inte det är så mycket, det blir garanterat billigare ifall man "abonnerar" på dem :) Googla "grönt te tabletter" bara, det är en vit påse med 60st tabletter i, man ser direkt att det är dom.

2010-01-03 @ 20:21:23
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0