Dubbelmoral kärring.

Jag fattar absolut inte hur fan Paulina Danielsson tänker.
Hon lägger upp på sin blogg att om hon skulle bli president så skulle hon höja åldern på alkohol till 25 år.
JAHA?!
Skitungen är 16 och dricker, sen kommer hon och säger att hon vill att åldern höjs?
Jag säger bara pfft.
Om jag var president skulle jag sattsa mer på att små skitungar som inte har nått liv skulle hålla sig borta från alkoholen istället för att ta ifrån den från dom som kan hantera det ordentligt.
Och ja jag vet verkligen om hur det är för jag var likadan när jag var liten.
Tar väll den dagen när jag fick besök av polisen på min lilla hemmafest som jag hade för några kompisar.
För det första så vart det itne "några kompisar" det vart nästan 80 pers både inne och utanför.
När 40 av dom väl var inne så tyckte jag det räckte mer än väl eftersom det faktiskt inte gick att röra sig inomhus. En klasskompis från högstadiet ringde då till polisen bara för att jävlas och såg till att dom kom dit.
det tog 10 sekunder när polisen kom innan alla utom mina närmsta vänner var borta.
Haha tack för stödet..
Jag hade väll druckit nån cider för mycket (många cider för mycket) och vart genast kaxig som fan mot poliserna.
Dom ville ha nummret till min mamma, så att hon skulle kunna komma hem, och jag vägrade.
Tillsist tog dom med mig till polis stationen och jag fick sitta på hittegodset. (socavdelningen var väll stängd eller nått)
Efter 3 timmar på stationen gav jag till sist upp och gav dom nummret till mamma om jag fick gå ut och röka.
Det fick jag.
Mamma kom efter 40 minuter med mormor.
Suck, som om inte mamma var nog jobbigt så drar hon med sig MORMOR.
Dom tog med mig där ifrån och väl hemma igen var det fullständig kaos.
Spyor på datorn, ingen el eftersom datan hade kortslutit hela lägenheten, fimpar i kattlådan och i köket(?)
Jävlar vad jobbigt det var att städa det kan jag ju säga.

Så fucking Paow kan ju gå och se sig i stjärnorna, eftersom ingen skulle vilja ha en dubbelmorals kärring som president.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe okej, själv går jag aldrig in i coop butiker, men är nog för att jag jobbar på ica ;)

2010-01-31 @ 16:09:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: YAAMI

hah saant! (y)

2010-02-04 @ 09:51:39
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0