Celeb crush

Många av mina vänner tycker det är väldigt konstigt att jag inte har vuxit bort från det här med "kändis crushes"
Men vafan, låt mig fantisera! ;)
Och vinnaren i Music kategorin är självklart;

Gustav Schäfer!
Trummis i Tokio Hotel och har vart min crush i snart 6 år.
Egentligen lite för kort för min vanliga smak men fuck that, han är för het för att man ska bry sig om längden.
Sen har han ju lite teddybjörnsliknande utseende och det gör ju inte saken värre. Mijaow!
Han i ett paket i julas hade ju inte direkt varit dumt..



I filmkategorin hamnar;

Tom Felton!
Vem kan inte låta bli att bli varm när han dyker upp i Harry Potter filmerna?
När första filmen kom ut så kollade jag på den konstant i en vecka bara för att jag tyckte han var sååå söt!
(Jag var 8 eller 9 när den kom ut)
Nu på senare tid är han inte söt längre, nu är han snyggsnyggsnygg!
Harry kan ju säga nån trollformell för att göra sig snyggare eller nått för mot Malfoy kan han inte konkurera!



Och sen tillsist, tvserie kategorin;

Matthew Gray Gubler!
Den lilla smarta nörden ifrån Criminal minds, Tror han heter Spencer där?
Han kallas iaf för Reid.
Citerar mig själv, "Hans lilla små töntiga sida får mig att le för mig själv"
Och det är jätte sant.
Sitter jämt och ler när jag hör hans översmarta och töntiga kommentarer, samtidigt som han ser så skamsen ut.
Han verkar inte vilja vara smart ibland.
Undrar hur han skulle vara i sängen?
Hmm..



Vill bara tillägga nu när ni vet lite om mina fantasier att det är inte själva skådespelarna jag gillar, utan karaktärerna.
Gäller dock inte Gustav, eftersom han är ju som sagt med i ett band, inte en film eller nått.
Nä, nu ska jag gå och lägga mig och drömma om Dr Spencer Reid.
God natt!
xoxo





Kommentarer
Postat av: Räven

ÄNTLIGEN! Äntligen någon som tycker Malfoy är foxy! Åhh! Jag har känt mig så ensam! :D

2010-01-03 @ 20:24:38
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0