AAARGHHH bloggmonstrena anfaller.

Ibland undrar jag vart fan ens drömmar kommer ifrån?
Värsta konstiga drömmen hade jag inatt.
Jag står på en klippa och helt plötsligt så rammlar jag ner men får tar i klippkanten.
Det är säkert 100 meter ner till botten och jag håller fast mig för glatta livet men jag kommer inte upp.
Från ingenstans står nu Kissie, Dessie och Paow längst ner.
Alla tre är hur bra som helst på att hoppa och hoppar upp för att få tag i mig med sina huggtänder blinkande i mörkret.
Precis när Dessie är på väg att få ner mig står Jackie framför mig och tar tag i mina händer precis innan jag ska falla ner.
Dessie får ändå med sig mina skor och jag ser att dom tre där nere börjar tugga i sig skorna som några monster eller nånting sånt.
Jackie hjälper mig inte upp utan hon håller bara fast mig så jag inte ska rammla ner, och när mina skor är uppätna vill bloggarmonstren ha mer så dom fortsätter hoppa efter mig.
Alla lyckas riva mig på benen så det bara rinner blod längs med hela benen och jag skriker av smärta men kan fortfarande inte ta mig upp och Jackie den jäveln hjälper mig inte heller.
Sen *poff* står jag på klippan igen, Jackie är borta, Bloggmonstrena är borta men mina ben blöder fortfarande kollosalt.
Sen vaknar jag.

Jiiises, vet inte om jag kan kalla det mardröm, men inte heller att det inte var det.
Men att Paow var med och skulle äta mig förstår jag inte riktigt eftersom hon inte är som dom andra två.
Inte lika mycket självupptagen och sånt.
Hmms, kanske en varning om att jag inte ska dras ner i bloggträsket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0