Mardröm

Gud vilken hemsk dröm jag hade inatt!
Jag hade två barn, små pojkar på kanske 1-2 år.
Dom råkade döda en annan liten pojke i en lekfontän eller nått på stan, och jag var tydligen häxa, så jag kunde gå tillbaka i tiden med min själ och se vad som hade hänt på riktigt.
Då ser jag hur den äldsta av dom stryper den andra pojken med ett skosnöre tills han dör.
Och jag ville lära min son att så gör man inte, så jag gjorde likadant på honom och ströp honom nästan tills han dog men släppte precis innan.
Och fyfan det kändes som om det var verligt, jag hade jätte dåligt samvete när jag vaknade.
Stackars unge, han visste ju inte vad han gjort för fel, han var ju bara två år.
När jag får en son ska jag skämma bort han, bara för att jag försökte strypa honom i mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Men fyyy vilken läskig dröm!



Tack söta du för dina ord i min blogg :-)

KRAM

2010-02-26 @ 21:01:24
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0