Even if the sky is falling down

Happ, pratade nyss med min läkare, dom hittade inga fel på mina blodprover.
Är altså inte gluten/laktos intolerant, TUR!
Lite mer otur är väll att jag får göra en gastroskopi på måndag.
Altså, få en kamera nerkörd i magsäcken.
Can´t wait!
Ehe, jag kommer ju dö eller nått, har hört att det finns folk som inte vaknar upp när dom blivit sövda.
Kanske är jag en av dom?
Så alla vet, ilal jag skulle råka dö så ska jag bara ha rosa blommor på begravningen, och det ska vara tokio hotel låtar på hela tiden.
Om nån enda person klagar på låtarna så kommer jag hemsöka den.
BEWARE. Eller nått.
Aja, men ifall jag inte skriver nånting efter måndag så betyder det att jag är död.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0