Does and dont´s

Läste en gammal frida tidning förut när jag inte hade nått bättre för mig och läste nån artikel om "hur vill du att killar ska vara?"
Tänkte efter på hur en kille ska vara enligt mig, och kom inte på en enda grej som en kille MÅSTE ha.
Men, jag har vissa saker som jag hittat på killar som dom absolut inte får ha.

- Prata som en bebis.
En kille jag "dejtade" ett tag pratade verkligen som en bebis, och visst det är väll ingen stor grej men jag kunde inte höra honom prata utan att vilja stoppa ner mitt huvud i en mixer.

- Svettas som om det vore 180 grader varmt när det egentligen bara är 20 grader.
Inte heller nånting som man kan hjälpa antar jag, men jag vill inte känna svettlukt hela dagarna.

- Skrattar som långbens gammla farfar.
Ja samma sak där, det är ju nått som är medfött men att ha en kille som skrattar så hela stan kollar på en är nått jag inte heller vill råka ut för. Sorry!

- Snarkar så till och med grannarna väcks.
Snarkningar kan jag stå ut med, men när man snarkar så hela rummet skakar börjar det gå lite smått för långt.

- Börjar stalka min styvmorsa.
Ja, min pappa försökte para ihop mig med sin jobbarkompis för ett tag sen, som för övrigt var världens torris.
Och tydligen hade han nått slags fel i huvudet så han började stalka min styvmorsa. Normalt? Nej. Fick också reda på senare att han gett två tjejer i Kumla Gonorré så tack gud att han var ett psyko, annars hade väll jag med haft det vid det här laget.

- Säger saker som man inte ska.
Tänker inte skriva här vad han sa, men han sa saker som var väldigt dumma och som man faktiskt inte säger om man inte är helt retard.

- Har flickvän.
Ja, har råkat ut ett x antal gånger att killarna tydligen haft flickvänner.
Sorry guys, ett litet på sidan av knull är jag inte intresserad av.

Och tillsist till den fasanfullsa saken tjejer absolut inte får säga egentligen men som jag säger nu ändå..

- Har en k*k som är 4 cm lång.
Ja killar jag ber om ursäkt men det funkar faktiskt inte, tro mig jag har vart med om det! Visst ni behöver inte ha porrskådis stora, men det ska ju kännas lite grann iaf. Tex en kille jag hade för typ.. ett år sedan på ett ungefär skulle ha sex och så.
Han håller på och fifflar lite där nere, det känner jag. Och precis när jag ska fråga om han behöver hjälp eller nått så stönar han till och lägger sig brevid mig. Ja, han hade redan kommit och vart i mig i typ 10 minuter..

Läs och lär.




Kommentarer
Postat av: Räven

Hahaha vilken misär. Det med storleken är ju verkligen en tabu grej att säga men det stämmer ju!! Normalstorlek no problem men är man nere på typ 6-7cm.. ja, alltså... nej :P



..Fast då är ju superstor också ett problem, tyvärr, vi kvinnor är aldrig nöjda.

2010-02-22 @ 17:27:15
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0