Påsklovet

Inte mycket uppdatering, i know.
Men man måste ibland take it sloooow.
Mest varit med Niklas&gänget på lovet, haft supermysigt och haft kul till tusen.
(Niklas&gänget=Niklas, Louise, Daniel, Robert och Robin)
I fredags bar det av hem till Daniel för lite socialning.
Kände mig jätte ful eftersom jag körde på lockit hår den kvällen och som ni ser på bilden så var det inte direkt supersnyggt.


(Louise, jag, izabelle och Niklas)


Igår blev det firande för Louise fyllde nämligen 20 år, wohoooo!
Systemet till tusen nu.
Firade först hemma hos henne med tårta och champange, för att sedan dra oss mot stadsparken för att grilla.
Fy helvete att vi trotsade kylan och satt där i tre timmar för det var kaaaaaallt as hell!
Skulle nog tagit min vinter jacka istället för den nya skinnjackan jag köpte från Robin härom dagen.
Fail.
Som tur var hade Jessica och jag med varsin filt så jag tror vi frös nog minst.


(Louise, Robert, jag och sen Jessica i sin snygga rödrutig filt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-04-07 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0