Oh lovely week.

Lovely, nej.
Men rätt inressant faktiskt.
Måndag och tisdag var i stort sett normala, jobba-äta-sova.
I onsdags morse stod jag och väntade på bussen klockan tjugo över 7 på morgonen när en 60-65 årig turk går förbi mig väldigt nära, och när han är bakom mig så känner jag att han drar uppmin kjol och börjar dra i mina leggins/trosor.
Asförbannad svänger jag runt och dunkar till honom i huvudet med armbågen det hårdaste jag kan och börjar skrika på honom vafan han gör.
Man kunde verkligen se att han krympte en meter och skämdes som fan och stackade ur sig "vadå jag inte göra något, ingenting jag göra" samtidigt som han backade därifrån.

Torsdagen var rätt händelselös den med fram till jag precis skulle sluta.
Från ingenstans kommer en morsa till en av barnen och skäller mig på blattesvenska att jag ska låta hennes son vara och att jag aldrig nånsin får röra honom igen (tror jag, arga blattar har en tendens att blanda ihop svenska och arabiska ord)
Förvånad som fan undrar jag vad hon pratar om, och tydligen har hennes son påstått att jag försökt strypa honom.
HAHA säger jag bara.
Jävla folk som inte kan uppfostra sina ungar ordentligt.
Han och jag bråkade om att han var tvungen att städa upp efter sitt damputbrott han fått tidigare när han kastat saker omkring sig, och det tyckte han inte om tydligen.
Alla som läser det här, SNÄLLA uppfostra era barn ordentligt, för dom må vara små änglar hemma, men i skolan kan dom vara riktiga monster.

Fredagen gick till att supa bort mina strypfasoner och kladdfasoner med Louise, Niklas och Robert på Liquid.
Det roligaste var väll att jag fick en kille efter mig på rekordtid.
Jag och Louise hann bara sätta oss ner vid ett bord innan en kille kom fram till mig.
Inte min stil på kille kanske, och när han brjade vaa otrevlig mot Louise så fick vi honom utslängd, haha.
Idioter det finns.

Igår orkade jag inte med stan längre, så jag åkte ut till mormor och stannade där över natten.
Inte direkt händelserikt, men rätt nice ändå.
Slippa tjat om disk och sånt shit hela dagarna.




Kommentarer
Postat av: Therese

SV: För att de flesta frågor jag brukar få, är av dem jag inte känner. Det är väl sånt som ingen vet som man vill ha reda på, eller?

2010-04-27 @ 15:38:41
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Therese

btw, så är det för de som är intresserade. Är du inte intresserad, så skiter du i're. ;)

2010-04-27 @ 15:40:12
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Erik!

Du din buse (a' nu sitter vi alla och väntar på ett blogginlägg! Det är alldeles för långt emellan ju, iaf för oss som älskar att läsa vad du skriver hihi



Kram sötis :)

2010-05-04 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0