Sova med cola burkar på lekis.

Nyss vaknat, och jag är ju inte klok nånstans.
Somnade klockan 1 inatt, och sov tills 17:00.
16 jääävla timmar!
Är jag övertrött eller övertrött?
Ehe jag gissar på övertrött.
Iaf, nu är det time att bli tråkig, för nu MÅÅÅÅSTE jag städa mitt rum, det kan inte se ut så här.
Det måste vart nån cola älskande person här inatt för det ligger cola burkar överallt.
(ahjo för dom som undrar varför i helvete jag inte var i skolan)
Vi var lediga idag!
Och på fredagar är vi alltid lediga, men inte nu längre för mig.
Eftersom jag nämligen fått praktik plats nu, på sörby skoln i Tybble.
Ska finnas där som Lekis fröken och Fritids fröken, mysigt!
Ja faktiskt, kan knappt vänta tills jag börjar.
Men innan jag lägger mitt liv till barnlekar och lego ska jag bli superfull en sista gång innan jag måste föregå med gott exempel så i helgen händer det grejer, om jag nu även måste sitta själv!


No shit sherlock! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0