Porrfilm

Pratade med Blyni förut om vad jag skulle skriva om idag.
Hon tyckte jag skulle dra upp hennes och min lilla porrfilmskväll som vi hade för några år sedan.
Och nej tyvärr måste jag säga att vi spelade inte in en porrfilm, utan hon och jag var lite undrande över vad som egentligen är så fascinerande över denna sorts film enligt dom flesta killar och en del tjejer.
Hennes dåvarande pojkvän lånade ut nån porrfilm han spelat in från tv 1000 och vi åkte hem till mig och satte på  den. (haha satte på)
Och helt ärligt ska jag säga att jag fattar inte vad det är som är så himla sexigt med sånt som vi såg.
Vi vart inte ett dugg kåta utav det, utan började istället klaga på hur fan tjejerna såg ut.
Klagade på deras hår, undrade om dom inte river upp fittan med sina otroligt långa fejknaglar, och undrar om dom verkligen tycker det är så skönt att dom måste skrika öronen av oss.
Jag menar, man behöver inte stöna ihjäl sig bara för att nån råkar nudda ens bröstvårta.
Är det så ni killar vill ha det?
Det borde det ju vara eftersom dom flesta porrfilmer handlar om sånt, och ni är ju dom dominernade köparna/ner laddarna.
Suck, synd att jag är så beroende av killar, annars hade jag fan dissat alla på en gång :)
Nä, men nu ska jag gå och göra stön övningar, måste ha sånt intränat ju!


No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer
Postat av: CandyboX Collector - nu 708 unika tablettaskar !

Bra att du tog upp ett sånt viktigt inlägg. Kvinnor är bara objekt som utnyttjas i en industri som producerar för männens skull....what a shame att kvinnor ens ställer upp på sånt :(



Nice blogg !

2009-11-23 @ 18:08:50
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: CandyboX Collector - nu 708 unika tablettaskar !

Bra att du tog upp ett sånt viktigt inlägg. Kvinnor är bara objekt som utnyttjas i en industri som producerar för männens skull....what a shame att kvinnor ens ställer upp på sånt :(



Nice blogg !

2009-11-23 @ 18:08:56
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0