Midsommar

Eftersom jag ändå är inne på att prata om gammla minnen hela tiden tyckar jag nästan att jag kan fortsätta med det lite sådär smått.
Satt och tänkte förut på midosmmar firandet det här året och kunde inte låta bli att le för mig själv här i vintermörkret.
Var en släktfest på ett ungefär, (mammas kusiner och deras vänner och lite sånt)
Kan ju inte neka att det var den bästa midsommaren i mitt liv, och det kan man väll knappast tro, midsommar med släktingar låter ju inte så värst jätte kul kan jag erkänna, men släkten Jonsson är förjävliga på att supa kan jag ju säga.
Dock så blev väll jag värst som det brukar bli när jag har druckit jäger.
Mammas kusin har en egen sjö (som dom har grävt själva) och en bastu precis vid den och det blev väll kvällens höjdpunkt.
Full som fan stapplar jag in till killarna i bastun fullt munderad i tjocktröja och jeans och sätter mig och ska vara med.
Kan ju säga att jag inte var medveten om att jag hade så mycket kläder på mig.
Efter en stund kläcker en av killarna ur sig att det är klädförbud i bastun och jag tar honom direkt på orden och slänger av mig alla kläderna framför alla.
Pinsamt, nej inte just då men dagen efter var jag nära att dö av skam.
Tack och lov slängde en av dom till mig en  handduk som jag virade runt mig istället.
Den yngste utav dom frågar om det är nån som är på att bada och gissa vem som tar utmaningen på en gång?
Jo självklart MOI!
Så vi springer ut ur bastun, förbi party tältet där alla andra som inte bastade sitter och kastar oss nakna ut i sjön.
Kom och tänka på att jag fångat grodyngel med mina små sysslingar tidigare på kvällen och skriker till mamma;  "MAMMA! Jag kommer få in grodyngel i fi**an! Blir jag med barn då? Dom ser ju ut som spermier!"
Sen dess är jag halvt känd som tjejen som blir med barn med grodyngel där dom bor.
Jag ska be om ursäkt till känsliga läsare som kanske tycker jag är retard/alkis eller så efter den här historian, men jag är bara ung och dum och nån dag kommer jag sitta och skratta åt det för mig själv på ålderns höst.


Jajusst, glömde säga att undertiden som jag och han sprang omkring i vattnet och sånt helt näck stod typ 10 pers och tog kort på oss, så om det skulle komma fram nakenbilder på mig nån gång så kom ihåg, jag var FULL! ;)


No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig, puss!

2009-11-30 @ 00:29:52
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0