Man får inte skylla på praktikanten.

Haha kom och tänka på en sak som hände i lördags, när jag, Daniel och Blyni satt här hemma hos mig i soffan och pimplade öl/cola och kollade på skräckfilm.
Blynis telefon ringer och det är då tydligen Anton som ringer.
Hela dagen har jag och Blyni gått omkring och sagt "hurredu Ulf, man får inte skylla på praktikanten!"
Ialla fall, då bestämmer jag mig för att vara lite flumm och skriker till Anton i telefonen "ANTON! Man får inte skylla på praktikanten!"
Blyni spärrar upp ögonen som om hon sett ett spöke och börjar sen gapskratta.
Tydligen jobbar Anton på ica och hade tagit hand om en praktikant några dagar tidigare.
Pinigt läge, nej inte alls. Inte för mig ialla fall, eftersom jag bara fick kul åt det :)

No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0