Ett mongo på rymmen?

Ja, ibland kan man tro det. Eller mongo kanske är fel ordval, jag byter till psykfall.
Ibland känns det fan som det, jag kan få cp ryck och bli helt konstig, som tex nu.
Haha tänker inte säga vad jag gjorde för ryck för det är för pinsamt.
Och fredags ska vi inte ens tala om, herregud vad jag skämde ut mig.
Mina engelska kunskaper när jag är lite små full (läs väldigt full) är ju inte direkt dom bästa.
"HELLO ***! I´m fucking drunk right now and i fucking love it its sooo fucking great"
Ungefär så sa jag i omgångar i ca 20 minuter.
Tydligen säger Madde att han bara tycker jag var charmig men jag vettefan om jag vågar tro på det, vem fan tycker en full och kåt överdriven brud är charmig?
Haha kanske ***, man har ju hört vissa saker, men man ska ju faktiskt aldrig lyssna på skvaller.
Så nu kan ju faktiskt Kenza slänga sig i väggen.
(Haha ingen kommer fatta vad jag menar med nånting men i don´t FUCKING care :)

No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0