Be careful what you wish for cause you just might get it

Som en storbloggare nyss sa "Be careful what you wish for cause you just might get it"

Det stämmer så jävla bra in på mig, jag är verkligen livrädd men helt överglad på samma gång över allt som hänt mig!
Tänk om allt bara blir så fel, eller helt jävla rätt men sen går fel?
Tänk om dom tycker jag är överdriven och en jävla fjortis?
Tänk om dom aldrig ens vill höra talas om mitt namn igen efteråt?
Just därför är jag nästan lite glad över att allt blev som det blev ändå.
Men samtidigt så har dom inte sagt nått sånt över telefon?
Usch, kanske bara är jag som inbillar mig att det kommer hända men om jag inte inbillar mig då?
Då kommer mitt liv rasa samman.
Kanske ska en dröm bara vara just en dröm..?

Kommentarer
Postat av: patricia

sötblogg:D hur mår du då :)

2009-11-11 @ 09:06:14
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Hej! Behöver du design hjälp? Kolla in hos mig ;)

2009-11-11 @ 09:56:25
URL: http://jojjodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0