We are living in a material world.

Är det bara jag som är 18 år oc fortfarande känner mig som ett litet barn innan julafton?
Jag längtar tills jag får slita upp pappret på julklapparna, säga tack och sen använda dom!
Och ja, kalla mig omogen för att jag gillar julklappar istället för att mest gilla att släkten samlas, men det är den jag är!
A material girl, ialla fall på julafton.
Sa till mamma innan hon gick till sängs att om det nu skulle rååååka ligga lite nya smycken och sånt i nått av paketen så vill jag öppna det på morgonen, så jag har lite nytt att ha på  mig.
sen om jag till och med vart så snäll att jag får färglinserna jag velat ha så skulle jag  hemskt gärna vilja öppna dom då med.
Bruna ögon på julafton siktar jag på (Y)
Sen om det nu skulle ligga en lite bebis vovve i nått av paketen så är det kanske bäst att öppna det på en gång med, vill ju inte hitta en kvävd vovve på julaftonskvällen.
Fast inte trovärdigt, eftersom hunden inte kulle gå bra ihop med Kaulitz och Slyna (konstiga namn till konstiga katter)
Sen skulle Ericas julafton bli perfect om dom rosa skorna med strass stenar på fanns i nått paket med, men inte troligt eftersom min storlek var slut överallt.
Menmen, jag överlever!
Oj, alla lär ju tro att jag är jätte ego och sånt efter det här inlägget, men ska väll faktiskt tillägga att jag ger bort julklappar med!



No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0