Spionering på liseberg.

Göteborg, ett och ett halvt år sen, jag och Jackie på liseberg.
Altså, jag och Jackie valde att ta en tur och returbuss till gbg förra sommaren och gå på liseberg tillsammans.
Väldigt roligt faktiskt, helt okej väder, kom en snabb skur som varade i 10 minuter, annars var det sol, lagom varmt och inte alls mycket folk.
Dock så åkte vi aldrig balder, big misstake!
Eller jo faktiskt, vi ställde oss i kön till den, men vi vart distraherade.
För att precis brevid kön stod det två killar och en tjej, ena killen och tjejen stod och höll varandra i hand så vi antar att dom var tillsammans, och den andra killen la jag märket till ganska mycket för han var ju såååå snygg!
Jackie säger att hon känner igen honom och när hon säger det så känner jag det med, men vart tusan känner jag igen han från?
*Tjejskrik från mig typ IIIIIIIIIHHHHHHH*
Jackie glor konstigt på mig och det gör även snygga killen.
Hugger tag i Jackie oh går bort från kön runt ett hörn och väser till henne "Jackie förfan det är Anastasios Soulis!!!!!"
Lite mer tjejskrik kommer i ca 2 minuter till efter det men jag orkar inte skriva ett "IIIIHHHH" som pågår så länge så nu hoppar vi två minuter fram;
- Men helvete det är ju han Erica! Vad sk vi göra? vi måste gå fram till honom! En autograf, en kram, whatever!
Snäll som jag är tänker jag logiskt, han är kändis, och hur kul är det att komma fram och störa han och hans kompisar när dom har kul på liseberg?
- VÄNTA! utbrister jag och halar fram en cigg från väskan.
- Vi ber honom om att få låna en tändare! (Dom stod och rökte så därför var det ju perfekt!)
Jag samlar mod och vänder mig om för att gå dit, men vad ser vi?
JO! Dom är borta!
Vi börjar springa som galningar runt hela Liseberg för att hitta dom igen (Kanske ska tillägga att han var min stora barnkärlek, därav desperationen)
Vi hade helt glömt bort att vi var på liseberg för att roa oss och åka karuseller tills vi nästan spyr, vi var så uppspelta av att se honom.
Tillsist hittar vi faktiskt dom vid Kållerado men då sviker modet mig så vi gör vårat bästa att ta smygbilder istället, vilket gick superbra! Not..
Vi fick bilder på hans bakhuvud.
Aja iaf, när dom tar upp cigg igen och ska röka ännu en gång så struntar jag faktiskt i att vara feg så jag går fram och frågar helt enkelt om jag kan få låna en tändare av han.
- Visst, säger han och räcker fram en röd blic tändare som var barnsäker (Och det kommer jag ihåg alltför väl eftersom det tog hur länge som helst innan jag kunde tända den eftersom jag är sämst på barnsäkra grejer)
Pinigt läge ah visst.
Och det bästa av allt, HAN RÖRDE MIN TUMME NÄR HAN RÄCKER ÖVER TÄNDAREN!
Jätte pirrig jätte kär och allmänt snurrig springer jag tillbaka till Jackie och tjejsnacket i väldigt höga toner fortsätter.
Och då kommer jag på det värsta av allt.
Mitt hår hade failat några dagar innan med en dålig hemma blondering, så mitt hår var PISSGULT/ORANGE!
Jag har alltså stått framför min barnkärlek utstyrslad som en påskkyckling. Great..
No shit Sherlock! xoxo


Slänger btw in en bild på hur otroligt snyggt mitt hår var.

Kommentarer
Postat av: gti

Jo du passar bättre som brunet! :) skål:P

2009-12-17 @ 01:26:35
Postat av: Jackie

haha! åh fan vad sexig han var! :D HAHA! han rörde din tumme!

2009-12-20 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0