Rabbit attack

Jävla högljudda grannar som gör att jag inte kan sova.
Nej dom har inte fest, dom har högljutt sex.
Eller iofs, kanske är killen som är ensam hemma för en gångs skull och passar på att kolla på porr, men jag gissar på sex.
Lite duracel kanin varning, dom har låtit i snart 2 timmar utan stopp, det kan ju inte vara normalt.
Jag menar, killen lär väll behöva minst en paus under den tiden?
Om inte så undrar jag vart man kan få tag på en sån kille.
Finns det nått nummer man kan ringa och beställa en?
Nä, skämt åsido, nu vill jag faktiskt sova.
Jag ger dom två avsnitt av sex and the city, sen jävlar går jag över och klagar.

No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0