Psykolog sökes

Up to the next subject.
Vad tänker ni på när jag säger svartsjuka?
Tjejer som ser sina pojkvänner prata med nån annan tjej på stan?
När din bästa vän köper den där tröjan du trånat efter i flera veckor?
Det där stora brännande hålet i min mage just nu är inte okej.
Tänker inte säga varför, inget jag vill hänga ut på bloggen men ofc så är det en kille.
Inte träffat han på nästan ett halvår och känslorna hade svalnat rätt mycket.
Observera hade..
Ett litet jävla hjärta från nån ful brud i en stad flera mil härifrån på facebook får mig att se svart på en millisekund.
Okej, elakt att kalla henne ful för ska jag vara helt ärlig så var hon rätt snygg.
Men bara för att hon stöter på honom så blir hon ful.
Jävla skit..
Ge mig ett tröst krök, tröstknull, whatever, jag behöver tröst!!!!
Sen behöver jag nog lite tröst för att jag är så pinsamt patetisk med.
Nån som har en bra psykolog att rekomendera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0