Lite gubbsjuka sökes

Gubbsjukan anfaller!
För första gången har jag faktiskt sett gubbsjuka på allvar.
Var på satin igår med några vänner, och seriöst, killar (gubbar) som är äldre än min pappa står och hånglar med tjejer i min ålder bara för att dom på så sätt får gratis dricka.
En som jag känner till sen tidigare är väll uppåt en 40-45 år, och ha stod och grovhånglade mitt på dansgolvet med en kompis till mig som nyss fyllt 18!
Det roligaste är att han har en son som är 17..
Haha jag säger bara en sak.
Vart kan jag hitta en sån kille?!
Lite hångel mot en massa alkohol?
Det vore rätt nice, jag som är så snål av mig skulle behöva det.
Nån liten 40 åring där ute som vill ha en 18 åring för lite action? ;D


No shit Sherlock! xoxo

Min från igår.

Kommentarer
Postat av: Liina baby ;*

Du är ju jätteful :(

2010-01-24 @ 22:24:39
URL: http://liinababy.blogg.se/
Postat av: Yuki Yoursic

så sjukt söt du är ^^

2010-02-01 @ 14:48:15
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0