Klantarsle

Japp, det är precis vad jag är.
Tror jag är inne i en riktig klantperiod just nu, gör saker fel hela tiden!
Igår åkte jag upp på stan för att möta Niklas och Robin.
Ser dom en bit ifrån mig och ropar hejheeeewooooaw!
Ja, jag råkade ju göra lite bambie style och ramlar på hal is.
Mitt skrik var ju inte direkt att leka med och pinsamhetsfaktorn var väldigt hög.
försökte skratta bort det men kinderna brände.
Sen uppe hos Niklas ligger jag i sängen och min fot får eget liv och PANG så ligger det en julmust på golvet.
som tur var den inte öppnad, men pinsamt ändå och den flaskan gick inte att öppna på några timmar då.
Sen idag på väg till marieberg med Niklas och Louise så råkar jag slänga min handväska i ansiktet på nån random tjej som satt ner i bussen. Om du läser det här så ber jag om ursäkt!
Sen väl på marieberg ska jag ta en klunk ur min cola burk och det går jätte bra. Not..
Missar munnen totalt och spiller ut cola i mitt hår och på min nya vita stickade tröja.  
Sen sista klantgrejen för tillfället (i think?) kommer colan ännu en gång.
Niklas leker paparazzi och tar bilder på mig i smyg.
Och eftersom jag hatar att folk tar bilder på mig när jag inte vill så ska jag ta ifrån honom mobilen men råkar då istället spilla ut cola på hans jacka.
så nu tror jag att jag strejkar och drar täcket över huvudet.
Nej fan det kan jag inte alls göra, måste julstäda!
Behöver nog egentligen inte, men tänkte ställa in mig lite hos mamma så här lite innan jul (a)


No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0