Kastrull full.

Ett stycke mamma stapplade nyss in genom ytterdörren efter en "Bara middag som slutar senast klockan 10" med jobbet.
Hon skulle absolut inte dricka mer än två glas vin och vara hemma senast 11. Jo tjena!
Haha rätt som jag alltid har så är hon jätte full och luktar tequila på flera meters håll.
Hur hon har lyckats skaffa fram tequila är en gåta, eftersom hon inte hade nån dricka alls med sig när hon gick och dom var ite på krogen.
Hmm, antar att hon är bra på att tigga till sig :)
Min kväll var väll lite sämre, orkade inte dra ut ikväll så jag stannade hemma och packade upp några av dom miljoner banankartonger som står i mammas rum.
Vi har ju nyligen renoverat köket, vardagsrummet och badrummet så det är en massa grejs att ta reda på.
Saker som ska slängas/sparas, vart allt ska få plats etc.
Jajusst, nån som kan svara på ifall det bara är för mig som det inte går att lägga upp bilder här på bloggen för?
Lite smått störande.
No shit sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0