Älskling, ta lite lungcancer

"åh ett halsband/blommor/kläder/en jävla miljon etc"

 

Så låter det när dom flesta tjej kompisarna jag har berättar vad det finaste dom fått från sina killar är.
Och idag fick jag en uppenbarelse.
Inga såna saker har vart det finaste jag fått.
Min första pojkvän gjorde nått helt annat för mig.
Han var rökare och gjorde en sak varje gång han rökte som var lite halvgullig då, men nu för tiden när jag tänker efter så är det faktiskt väldigt gulligt.
Han sa åt mig att ta några bloss varje gång, eftersom det inte skulle vara äckligt att kyssa honom.
(ni som har kysst tjejer/killar som nyss rökt när ni inte har det vet vad jag pratar om, det smakar APA)
Så, det är säkert inget som ni tycker är gulligteler dyrt, men det var det mest romantiska jag har vart med om.

No shit Sherlock! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0